Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със селето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със селето

    Здравейте,на всички.Доста време карам колата Алфа 156 2.0 жтс 2003 год. и може да се каже,че не съм имал проблеми с нищо по нея.Но ето,че сега я втасах.Не съм в България и преди няколко дни как си седех в задръстване и колата мина на неутрална и умря.След известно време започна да включва само на първа,на втора се чува как иска да влезе но не става и минава на неутрална пак.Помпата се включва на второто превлючване.Нищо не свети по таблото маслото е на максимум.Тук където съм-Латвия гледат колата като голям камък и вдигат рамене.За толкова време съм видял само 2 Алфи по пътя.За части е абсурд.Дайте съвет какво да правя,юли исках да се прибираме към България за месец,а ето какво стана.Благодаря на всеки предварително който реши да даде съвет

  • #2
    Има цяла тема, търси и чети Селе, приказка с картинки.

    Comment


    • #3
      Той сам едва ли ще успее да си разглоби селето, но поне да разбере как се калибрира и как се сменя акумулатора на селето .

      Ето линк от къде можеш да закупиш акумулатора: http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/156_Actuator.shtml

      И тук го има по-евтино, и е за jts 2003 година, или поне така казват MK2>2003 : https://www.shop4parts.co.uk/?name=s...tch_Hydraulics

      Сменяш акумулатора, и след това калибрираш.Поне така зная.

      Може да смениш и течността/маслото на робота.

      https://www.youtube.com/watch?v=AzMuFhqucxc

      https://www.youtube.com/watch?v=XZpdFAmKEWM
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        За разглобяване,ще го разглобя но и какво по нататък,ако знаех при такъв проблем какво да направя,какво да гледам.Ще сменя акумулатора,ще сменя маслото и как да направя тази калибрация без диагностика?Абе как можа точно тук да се прецака,та не издържа още 3000 км.да се прибера.Благодаря ти за информацията

        Comment


        • #5
          За какъв акумулатор говорите, пичове?
          Нещо автоматичната корекция прееба нещата май

          Все си мисля че за актуатор става дума.
          156 2.0TS

          Comment


          • #6
            Калибрацията не съм сигурен, но когато се интересувах по форумите открих нещо за самокалибрация на робота.Сега вече не пазя това упътване на други потребители, защото компютърен кодиращ вирус унищожи всичко миналата година, а и купих алфа с ръчна, та не ме и интересува да го намеря отново.Беше в англоезичните форуми.

            След смяната на акумулатор и масло/хидравлична течност на селето, трябва само да я задействаш.

            В България ремонтите на селето мисля ги правеха някъде във Варна.

            Проблемът при теб ще е ако се е прецакал "мозъкът" на робота.Това по спомен го оправяха само във Варна.

            А ето какво е акумулатор на селето: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EF%E8%E9%E4

            ---------- Post added at 06:12 ---------- Previous post was at 06:06 ----------

            И не се лъжи да купуваш сфера 2-ра употреба.Като ще даваш пари давай за нова.

            Имаше няколко такива със стара сфера, та дори един пич беше купил две и с двете робота не работеше нормално.Като си купи нова заработи и робота и скоростите.


            Ако намериш 2-ра употреба "сфера"(хидроакумулатор) с която работи добре можеш да я сложиш докато се прибереш в България, а след това нов хидроакумулатор, че стар не се знае кога ще се бъгне.

            Всъщност знае се - на около 230 000км (+/- 30 000км) сдават багажа от това което съм прочел досега.
            Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 09:34.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

            Comment


            • #7
              Намерих робот който работи на колата е но 2000 година ТС мотора ,а моя е ГТС,ще стане ли?По принцип колата ми е на 132000 км,възможно ли е да е свършила тая свера?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ico71 Покажи съобщение
                Намерих робот който работи на колата е но 2000 година ТС мотора ,а моя е ГТС,ще стане ли?По принцип колата ми е на 132000 км,възможно ли е да е свършила тая свера?
                Чети тук :
                http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=45233
                http://selespeed.org/category/basic-selespeed-concepts/
                Мисля, че за тези години нямат разлика, но провери в линковете горе.

                Иначе със сВерата, не знам имаш ли проблем, но със сФерата, почти сигурно.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  Роботите са различни. Без диагностика няма да направиш нищо. След като помпата включва след 2-ро превключване озвачава, че сферата е тръгнала, но не че се е скапала. Свали си отнякъде Fiat Ecu Scan и направи диагностика на селето. Най-вероятно ти е избягало разстоянието на съединителя. Трябва да е 28.3 мм. Това разстояние се регулира от вилката на съединителя. След това пускаш калибрация и си молиш да мине.
                  Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                  Comment


                  • #10
                    Вчера свалих робота,разглобих всичко което можеше да се разглобява,почистих,премерих датчиците.Всичко показваше в норма.Зглобих го ,поставих го на колата и взе,че заработи.Не съм правил дори и калибрация.Остана само един проблем.Не включва 4-та ,мъчи се и минава на 5-та.А сферата ще я сменя и ще мисля да направя калибрация.

                    Comment


                    • #11
                      Значи само регулирай съединителя на 28.3 и си в джаза.
                      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                      Comment


                      • #12
                        Намерих диагностика да направя,къде де да гледам за да регулирам съединителя?Интересува ме на английски в менюто.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ico71 Покажи съобщение
                          Намерих диагностика да направя,къде де да гледам за да регулирам съединителя?Интересува ме на английски в менюто.
                          Чети описанията в менюто ADJUSTMENTS

                          Comment


                          • #14
                            Всичко направих,мина калибрацията от първия път но 3 и 4 ги включва и изключва с доста силно щтракане.Свалих и клапана смених о-пръстените,съединителя е на 28,4 мм,пак направих калибрация и пак от първи път я мина успешно но щтракането остана.Какво пропускам?

                            Comment


                            • #15
                              Направи си съединитела на 28.8,калибрирай си съединитела и селето,мойта чаткаше така смених скоростната кутия.
                              Last edited by nikirai; d.m.y г., 18:16.

                              Comment

                              Working...
                              X